Sunday, December 1, 2013

kenapa perempuan suka warna pink?

:. 1st December 2013.:
:.room sweet room.:
 
pejam celik pejam celik, dah december. pantas sungguh masa bergerak. jet pown boleh kalah aih. ok semester nie aku paling takut dengan bulan december. awat? final exam kod. exam exam. takod kod sebab ta ready langsung. semester nie paling busy. den aku takut bulan december sebab semua assignment kena hantaq bulan nie. woww, perit taw. tapi normal la nama student, if ta busy n ta stress bukan student la. ok jum balik ke tajuk. kenapa perempuan suka pink?
 
aku sure bila cakap pink ja, mesti ingat perempuan sebab sejak azali memang pink nie sinonim dengan perempuan. tapi nowdays ramai jew lelaki yang suka warna pink. btw sesetengah perempuan bila dengaq pink dea akan automatik. euuwwww. pink? geli? aku rasa orang nie ta normal.opss. tapi bab2 kaler nie depends dengan orang la. tapi majoritinya perempuan memang minat pink. tapi kenapa? ok, sebelum 2 nie pendapat aku ja. if ada yang ta betoi, ignore ja.
 
1) memang sejak lahir dea diketengahkan dengan warna pink
dari kecik mak n ayah belikan semua barang warna pink. dari pakaian, alat permainan barang-barang sekolah, senang cita semua kaler pink. oleh itu, automatik dea akan terobses dengan warna pink. sampai ke besar dea akan suka warna pink
 
2)  warna lembut
 gegirls kan lembut2. lembut eyh? so, warna pink nie macam lambang kewanitaan la. bila pakai baju warna pink, automatik akan nampak lembut sikit.
 
3) barang2 comel
kalau kita perasan, barang2 warna pink nie comel. aku kalau dok window shopping, if dari jaoh dah nampak warna pink. automatik akan singgah kedai 2 walaupun tadak niat nak beli tapi bila pegang2 pown dah puas. contoh barang yang comel macam  barang2 hello kitty. comel kn?
 
4) trend
trend dengan perempuan memang ta leyh dipisahkan. perempuan memang nak sentiasa up to date. orang pakai shawl belit2,kita pown nak pakai shawl belit2. m i right? kaler pown macam 2 gak. bila tengok member kita pakai handset warna pink, nampak comey kita pown nak beli. lagipown lumrah manusia nak ikut apa orang lain buat. boleh ja nak up to date, tapi ekod kemampuan kita la.
 
tapi aku nie memang suka kaler pink. kalau boleh nak semua barang kaler pink. pink pink. comel. :)
 
 
okey takatt nie ja aku nak cakap pasai kaler pink.kat ataih 2 pendapat aku ja. aku rasa masing2 ada sebab2 tertentu.
 
 
boleh pengsan kod.. :)
 
 
-PRINCESS ANNABELLE-

No comments:

Post a Comment

.SILA TINGGALKAN KUMEN ANDA DI SINI.