Friday, November 29, 2013

tabah hadapi ujian dari Allah

:. 29.11.2013.:
:. Room sweet Room.:
 
hye my dear Roommate.
29 NOVEMBER 2013. mesti hg benci tarikh nie dalam hidup hg. m i right? aishah, i know what u feel right now. Aishah, hg kena gagah dan tabahkan diri hg. hg kena terima ujian ini dengan seadanya. aku taw selama nie hg kuat ja but 29.11.2013 akan memberikan impak mendalam kat hati hg.memang cakap senang tapi nak melupakan 2 susah.
 
mungkin ada hikmah disebalik pertemuan dan perpisahan ini.sakit mana, perit mana dan pedih mana hati hg, hg kena sentiasa ingat ALLAH ta pernah menguji hambaNya diluar kemampuan batas kita. ALLAH sayang sebab 2 Allah uji. hilang 1 sumber kasih sayang, ALLAH gantikan dengan banyak lagi sumber kasih sayang salah satunya, AKU..ahahax..Insyaallah, mana nak taw ALLAH akan pulangkan reward terbaik(jodoh) untuk hg.
 
Btw, aq rasa hg perlu maafkan 'dia' dengan tulus dan ikhlas. biaqlah dia pernah menjahati hg, pernah menghancurkan hati hg, it's ok itu antara 'dea' dan Allah. yang penting dengan memaafkan 'dea' hg sudah terlepas darinya. selagi hg berdendam,selagi 2 hg akan sakit. trust me, everything will be ok if u think positive. one more thing, u should stop saying about 'runtuh'. i guess u know what i mean right..ahahax..gelak guling2..:p
 
The most important ,you should always keep in ur mind, no matter what happen i'll always be there for you. :)
 
nah, aku nak nyanyi lagu peberet hg nie..eheeemehemm.*testing testing 1 2 3..
 
Aku tahu ini semua tak adil
Aku tahu ini sudah terjadi
Mau bilang apa aku pun tak sanggup
Air mata pun tak lagi mau menetes

Alasannya seringkali ku dengar
Alasannya seringkali kau ucap
Kau dengannya seakan ku tak tahu
Sandiwara apa yang telah kau lakukan kepadaku

Jujurlah sayang aku tak mengapa
Biar semua jelas telah berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati

Mungkin ini jalan yang engkau mau
Mungkin ini jalan yang kau inginkan
Kau dengannya seakan ku tak tahu
Sandiwara apa, ceritanya apa, aku tahu

Jujurlah sayang aku tak mengapa
Biar semua jelas telah berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati

Jujurlah sayang aku tak mengapa
Biar semua jelas telah berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati
Ku terima walau sakit hati
 
 
 
-PRINCESS ANNABELLE-

No comments:

Post a Comment

.SILA TINGGALKAN KUMEN ANDA DI SINI.